По грижата се познават различните


44761_651_367_1Преди около месец подадох сигнал за лошото състояние на централната автобусна спирка в Ловеч, тази до ОББ. Посочих, че на спирката има опасни останки от неотстранени павилиони и помолих да бъдат предприети мерки, съгласно Наредбата за разполагане на преместваеми обекти в община Ловеч. Обърнах внимание, че покривът на спирката не е почистван от години и е обрасъл с растителност и храсти. Припомних, че не са създадени удобства за чакащите пътници, значителна част, от които са възрастни хора от селата. Още на следващия ден след входирането на сигнала в центъра за обслужване на клиенти към общината устно ми бе отговорено, че останките ще бъдат отстранени, растителността почистена, а за удобство на хората ще бъдат поставени пейки. Същият отговор получих и писмено в законово уредения срок. Дотук добре. Само, че оттогава мина месец. Останките все така опасно стърчат на спирката, растителността избуява, а възрастните хора са принудени да чакат на крак своите автобуси. Мисля си , че времето бе повече от достатъчно дори да бъдат задействани процедурите, с които бившите собственици на павилионите да бъдат принудени да отстранят останките. Поставям въпроса публично, тъй като от една страна става дума за съвсем дребно усилие, а от друго спирката е едно от най-оживените и използвани публични места.

При друг повод преди няколко месеца имах възможност да похваля новата управа и в частност заместник-кмет Радевска, която реагира почти незабавно на мой сигнал за благоустройствен проблем в района на Гимназията за чужди езици. И останах с очакването, че подобна акуратност и експедитивност ще бъде проявяване и при всеки следващ граждански сигнал. Защото както много пъти съм писал главната задача на една управа е грижата за гражданите. И ако старата беше мудна, а често и безразлична към гражданските проблеми, ще ми се тази да бъде различна. Както е казано по грижата ще ги познаете.

Advertisements

About ivo rainov

teacher
Публикувано на Ловеч. Запазване в отметки на връзката.