Колко струва живота в сбърканата държава?


mele_botev2Нямам практика да публикувам чужди статии. Тази сутрин, обаче, прочетех една искрена история, постната като статус от мой фейсбук приятел. Тъжна история от вулгарната действителност на България. История за жестокост, мутри, безнаказаност, бездушие. Писък на един млад човек, който се страхува да живее в тази държава. Не заради мутрите, а заради онемелите „бакшиши“, безотговорните полицаи, морето от мъртви души, в които се дави всичко човешко! Спасението на България е единствено в крясъка на младостта, но не единично, а масово и мощно.

Ето историята на Станислав Калчев.

Аз съм в шок! Бях на рожден ден (кръчма, дискотеката и т.н) и се оказах на ул. Шипка в София, където се развива следното събитие докато пуша навън – от една небезивестна дискотека излизат около 7-10 човека и пребиват (почти?) до смърт друг човек на улицата… Аз съм безучастен срещу дрогирани и/или пияни мутри/говеда, защото най-вероятно бих бил сполетян от същата съдбата ако реша да се намеся.
Човекът лежи вече смазан на улицата (през което време всички таксита се махат от там, защото ще са свидетели и ще ги извикат в районото) и някой се провиква в нищото да се викне полиция. Полицията пристига след около 5 минути, от която патрулка слизат 2ма и почват да питат околните какво става, при положение, че на земята лежи пребит (смазан) човек. След около още 2-3 минути пристига още една патрулка (когато вече няма никой на улицата, освен тези, който си местят поршетата и не знам ти още какви скъпи коли до дискотеката) и тя гледа в недоумение.
Големият шок за мен беше (точно в този момент), как е възможно полицията да пусне да минават автобуси, таксита и коли по тази улица при положение, че на земята лежи пребит човек!!! Линейка още няма, а коли си минават без проблем!

!!!

Аз гледах още малко и се прибрах (в О!Ш…, където бяхме седнали), защото почнаха да преидват патрулки и нямаше какво да се разбере.
Още по-големия шок дойде, когато се качих в таксито към нас (около 15 минути по-късно) и попитах шофьора, дали е разбрал какво се е случило тук… Той ми каза, че знае още когато е станал боя, нищо че е бил на 3 квартала разстояние… Причината за „сбиването“ (в кавички, защото то си беше чисто пребиване от ~10 човека vs 1) е, че някаква мутра вътре е наръгала друг човек с нож в гърдите и приятеля му се опитал да го защити…
Таксиджията ми сподели също, че това било съвсем нормално още повече около ВИП дискотеките/баровете, в който ходили мутри с по 3-10 човека охрана… Било нормално мутрата да задява приятелката, на някой в дискотеката и при самозащита да бъде изведен и пребит извън дискотеката…

Има още от историята, но това е важното..

Моето заключение: Не ме интересува АМА ГРАМ, кой ще е на власт, докато има такива прояви. И също така не ме интересува, кой ще каже „да, ще намалим престъпостта и вандалството“ при положение, че пред очите ми стават такива работи в 21ви век! Аз съм ЗА полицейска държава, ако това означава намаляване на подобни „простотии“ и следене от близо на всички действия. Българина явно не е дорасъл да се забавлява по нормален начин и да бъде, меко казано, цивилизован.
Аз съм отгледан с нагласата да бъда съобразителен, човечен, незавстлив, ненадменен, неарогантен и т.н, което ми помага да видя, когато нещо от този сорт е просто извън контрол.

За да пребиеш човек до смърт означа, че ти сам би умрял за нищо. Или човека е сбъркан или поколението! При положение, че виждам как полицаите се отнасят към самото положение бих казал, че целия народ е сбъркан.

Ако не е народа, то това съм АЗ!

About ivo rainov

teacher
Публикувано на общество. Запазване в отметки на връзката.